Wednesday, April 15, 2009

nilai duit sehengget..

haliuuuuuuuuuuuuuu.....masok balik update blog..huhuhu

hari nih akue p skolah cam biasa...
masok kelas dok tepi tingkp..hakhak bkn aku bangan k..
thats my place in da class..sian aku dok situh...panasss ooo
tuhan jer yg tau...basah ketiak kekadang..muahahaha...
da dok tuh aku dok belek duit2 yang ayah aku kasik
waaaaaaaahhhh..aku tekejut
ayah aku kasik duit lebih SEHENGGET...terharu nih...
ayah aku bkn ape..dia ajar nilai wang tuh kat anak2 dia..betapa susah nak cari duit..
da dapat pandai2 laa simpan..aku lak kalo beli barang x ske mintak duet parents..
da terbiasa camtuh...(erk yeke??)jadi sbb tuh aku jd lebih menghargai duit..
SEHENGGET tu begitu bermana taw..aku leh beli kopok spolah batang..
kenyang oooo....

daaa dapatt duit lebih singget 2 x pe laa..
arini letih oooo melayan sikap chey yang menggila...asek dok lawan cakap aku..
tdakkah dia sedar aku ni wajar dihormati???hakhakhakhak...
chey behave urself okayyyyyy......hakhakhak...
next time ko lawan cakp aku jaga ko...
aku lawan cakp ko balik...muakakakakakakak

adiosssssssssssss.............:)

No comments:

Post a Comment