Friday, May 22, 2009

all about exam...ukhhh...so sick of it...

haliuuuuuuuuu sumeeeee....wahhh...cam kenal jer greetings aku neh..
waahhh da hampir seabad haku x menghapdate blog ni..
da banyak bende jadik pon...selsema vavi laa kes rompak laa memacam..yang rompak ni aku mmg x pueh ati aku cadang org tu kene sebat pastu bakar m****t dia..baru pueh ati aku nengok..
wakakak menyimpang sudaa aku neh..

ni nak cakap nie...da 2 menggu haku exam...ya allah tensennyer
korang pasti mengetahui pasaan aku kan...waaa hade lagi smenggu neh...
dah 2 tngah2 syok xam ngan jadual dia yang light n x membebeankan haku
dan aku balik smayang dari surau kwnku berkata 'rex jadual pekse tuko!'pakai kaler tema lu kejap..huakakakka...sambung3 cite neh...
aku hape laie mengamok laa..jadi berat laa jadual 2 da tuka..banyak subject lam sari
aku rasew cam nak nanes masew itew..WAAAAAAAAA!!!kenapa jadi begitu??aku benci kamu!!
sob2 tp x pe,x pe, kuatkan smangat ..uakakakakak...sat g coti 2 menggu
hikhikhik....


No comments:

Post a Comment