Thursday, May 7, 2009

kenapa sudaaa???

aku pon x paham nape...manusia ni senang berubah kan...
so kalo korang bace blog ni ngan blog lagi stu..
mungkin nmpk cam hade kaitan kan..

aku sedih gler..knapa orang harus berubah
lupakan ape yang penah dia ade dulu...
sesuatu yang buat dia berdiri..
sbb aku da ader blog ni so aku gune laaa
ntok lepaskan ape yang ada kat otak aku ni...

aku malas sbenanye nak update blog ...tp
da jadi cam ni aku terupdate jugak
kalo x x kan aku nak simpan sensorg
so pade org yg da denga aku membebel smalam mekasih
aku sayang korang sume

ok kawan2 saya pegi dulu

adiossssssssssssss....~~~~

5 comments:

  1. wakakak!!ayooo..aku tau sape yg ko maksudkan tue..lariikkssssssssss!!!

    ReplyDelete
  2. hihi antie ni macam tau jer
    hikhikhik :))

    ReplyDelete
  3. huhu biasa laa air...kadng2 manusia berubah bukan kehendak dier nak berubah..tapi kadaan yg mengubahh...tapi syg yg abadi xkan berubah knn..klu betul suma berubah kita juz terima jer laa..terima keadaan tu dah berubah..n xkan kembalii seperti asal lagii...=)

    ReplyDelete
  4. wahh..feeling plop si edoss nih...
    hehe...
    kenape lebey kurang jer cam aku punyer title dy...
    sebok tol lah ko nih...
    haisyh..nappa kan???wkakakak

    ReplyDelete
  5. manusia berubah ikut hati mereka~fina pon bengang kenapa cepat ehh berubah~pastu xbgtau pon~hahaha~(ade ker yg akan bgtau bila mereka nak berubah dan melupakan yg dulu???)wutever~
    nice and classy blog~love it~~~

    ReplyDelete